Melike_02 Ekranı kaydırdıkça üstte gördüğüm postları aşşağıda da görüyorum yani 1 posttan 2-3 kere görüyorum aşşağılara indikçe. Bide bir posta girip çıkınca hoppp başa atıyor kaldığım yere tekrar geliyorum sizde de oluyor mu? İyice kafayı yedi uygulama
Pamuk Melike_02 Çift post sorununun nedeni sizler forumu gezerken sürekli yeni post açılması ve sürekli yorum yazılıyor olmasıdır. Çift post sorununu çok fazla yaşadığınız anlar forumun en yoğun kullanıldığı anlar olduğunu söyleyebiliriz. Çözüm: Ana sayfada bulunan Yeniler kısmından forum keşfi yaparsanız ve sık sık sayfanızı yenilerseniz minimum bir şekilde bu sorunu yaşayacaksınız.
Gamzeramo Melike_02 bende yemek sepeti reklami gormekten 5 kere karsima gelip her defasnda kapatmama ragmen tekrar cikmasi sinir oldum
1woramy Pamuk peki açtığımız postu kimsenin görmemesine nasıl çözüm bulabılırız çoğu sorum cevapsız kalıyor
Pamuk 1woramy Merhaba annemiz,postlarinizin hepsini aktif olarak görüntülemekteyim.Forumdaki yoğunluktan dolayı postlar aşağı inmektedir. Bir emoji koyarak postunuzu yukarı çıkarabilirsiniz. Anlayacağınız üzere herkes bilgisi dahilinde cevaplar verebilir🌸