Bende burda sürekli adlarını bile bilmediğim sorunlardan bahsediyorlar ister istemez içime korku giriyor ya benimde başıma gelirse diye her doktora gittiğimde gelişimi çok güzel çok hareketli diyor tekrar tekrar emin misiniz diye soruyorum istemsiz sürek içimde bir korku bar atamıyorum