Öncelikle doğuracak olan herkese Allah yardım etsin.
Sabah uyandığımda hiçbirseyim hiçbir belirti yoktu saat 11 gibi eşimle kahvaltı yaptık kahvaltıdan sonra birden ağrım oldu ama devamlı devam ettiği için doğum olduğunu düşünemedim eşimi 3.30 da ise gönderip mutfağı temizlemeye başladım ağrım var ama kesinlikle dayanilmayacak gibi değil mutfağı bitirip odama gidip biraz uzandım bu arada saat 4.30 5 civariydi sonra birden sancim 10 dakkaya düştü takip etmeye çalışırken 6 dakkaya düştüğünü fark ettim ve hemen hastaneyi aradım ebe hemen gelmemi söyledi bu arada 34+5 teyim buradaki her hikayede duş alın eğer geçerse yalancı sancı dedikleri aklıma geldi duşa girdim tabi ben duşa girince doğumu hizlandirmisim fark etmeden dusta nişanım geldi ve ödüm koptu çünkü bebegim çok küçüktü neyse hemen hastaneye gittik hastaneye gittiğimde saat 6 ydi çatala çıktığımda doktor 5 cm acilmam olduğunu söyledi ve şok oldum ve yatışım yapıldı hemen eşimi arayıp çağırdım ama deli gibi ağlıyorum çünkü korkuyorum bebeğime bisey olacak diye doktor kesin kuveze alırız demişti çünkü neyse 3 saat sancı çektim odada ilk 2 saat çok kolaydı ama kızlar ne yalan soyliyim son saat oluyorum sandım dedim ki bej bu hastaneden çıkamam neyse 3 saatin sonunda 10 cm açıklıkla acil dogumhaneye alındım ve sadece 5 dakkada 3. Ikınmamda kızımı kucağıma aldım Allaha şükür kuveze girmedi şuan 15 günlük ve yanımda uyuyor Rabbım isteyen herkese nasip etsin
Ha şunu demeden geçemeyeceğim doğum hic zor değil zor olan sancı Rabbım yardımcınız olsun