Hiilal0606 Kızlar bu zamana kadar yağlarımı sürdüm göbeğimde hiç çatlağım yoktu bugun gorunce şok oldum kırmızı kırmızı çatlamışım genetik mi bu şimdiye kadar çatlamayıp şimdi çatladım çözümü var mı ?
Cananyildiz Hiilal0606 bende de aynısı oldu ve ilerleyen haftalarda aşırı çatlama oldu krem yag faydasız kaldı
__mom1 Zaten asıl şimdi çatlıcaz ben hergün korkuyla uyanıp bakıyorum 🙃🙃🙃 bol bol nemlendirici şart valla lierac önerebilirim ben çok memnun kaldım
Hiilal0606 __mom1 çok üzüldüm görünce daha 2 gün önce soran birine çatlağım yok demiştim bi anda çatlarsın dedi dediği gibi de oldu bio oil kullanıyorum bide lierac alayım o zaman
bdenerigokce __mom1 bende her gün korkarak bakıyorum, sürekli eşime gösteriyorum alt taraf çatlamış mı diye 😂 popom çatlamış mı, belim çstlamış mı🥰😂 inşallah çatlamayız 🤲
__mom1 Hiilal0606 ben sabahları biooil veya başka bir yağ sürüyorum genelde. Şimdi denemek için mustela aldım sabah dönüşümlü kullanıyorum ama akşam mutlaka lierac ile madecassol ikisini beraber sürüyorum illaki çatlıcam vücudum çatlamaya elverişli ama lierac olmasa eminim şuan harita gibiydim etki ettiğini düşünüyorum
Hiilal0606 bdenerigokce inşallah ya en korktuğum şey ama çok olursada yapacak birşey yok bebişlerimiz için herşeye değer diye teselli ediyorum kendimi
__mom1 bdenerigokce evet aynı ben de herkese gösteriyorum karnımın altına ayna tutuyorum ufak ufak izler ama beklediğim kadar çok değil yani ben 12 yaşında ergenliğe girer girmez göğüsleri çatlamış bir vücuda sahibim. 12 yaşında çocuğun ne kadar göğsü olur da çatlar. Normalde göbeğimden kilo almadığım için de bu kadar büyümesine bünyem alışık değil kesin bi noktada çatır çatır çatlıcam yani eminim 🫣😀
Ebru-29 Doktorum çatlağın hiç bir şekilde kontrolü mümkün değil sizler çatlağı dışardan görüyorsunuz ama o çatlaklar derinin altındaki katmanın çatlaması dedi