XxTubaxx Benim 10+2 riskli bir gebeliğim var. 2 doktor takibindeyim. Ctesi 2. Doktorum plasenta bi yere yapışmış vajinal fitili sabah akşam kullan dedi. Asıl yani 1. Doktorum yıllık izinde yarın dönüyor ve kontrole gideceğim gerginlik hat safada 😕