Sedefkaya98 9 hafta lik gebeyım 6 haftadan berı kontrole gıdıyorum boş kese dıyor bugün kahve rengi lekelenme oldu leke de degıl bıldıgınız kanama gıbı akıyodu az önce de 56 damla kanama oldu düşük mu yapıyorum acaba????
Buse4175 Sedefkaya98 hayır yoktu kanama geldiği gibi gittim düşürmüşüm ben xaten parçalar içinde kalmış kürtaja aldı öylece
Sedefkaya98 Buse4175 sabah parça düştü bende ama gıttım hastaneye kese vardı bıkac gun bekleyelım dedı eve geldıö hafıf sırt agrısı oldu ardından kanama oldu korkuyorum kürtaj hakkında bılgı verırmısın
Buse4175 Sedefkaya98 canım anesteziyle yapılan bi muayne 5-10 dk sürüyor doktor sonra ayılmanı kendine gelmeni bekliyor eve geçtiğin zaman da bi 1-2 hafta kanaman oluyor adetin biraz gecikti yani benim böyleydi ilişkiyi yasakladı 1 adet dönemi bitimine kadar o kadar
Buse4175 Sedefkaya98 canım anesteziyle yapılan bi muayne 5-10 dk sürüyor doktor sonra ayılmanı kendine gelmeni bekliyor eve geçtiğin zaman da bi 1-2 hafta kanaman oluyor adetin biraz gecikti yani benim böyleydi ilişkiyi yasakladı 1 adet dönemi bitimine kadar o kadar