Merhabalar,
Yaklaşık 3 hafta kadar öncesinde üst üste hastalanmam sebebiyle bağışıklığım düştü ve sonrasında genitalde Kondilom yani siğil oluştuğunu gördüm. Muayene sonucu 3 adet oluştuğunu belirttiler sivilde gibi ağrı sızı vs yok ama normal doğuma engel bir durum olabilirmiş. Doğum esnasında bebeğin aolunum yollarına geçme durumu varmış doktorum da doğuma yakın alttan muayene edip ona göre bilgi vereceğini söyledi. Böyle bir durumla daha önce karşılaştınız mı hiç ilk gebeliğim olduğundan biraz tedirginim, eşimle de birbirimizden uzak duruyoruz yayılmasını engellemek için.