EvrimAnac merhaba bende kış annesi olucam inş 27 haftalık hamişim aralık ortasından sonra bekliyoruz minigin gelmesini ben çok kalın kıyafet almadım uzun kollu zıbınlar ikili takımlar aldım kalın battaniye aldım dısarıda kullanmak için zaten müslin battaniye ler sürekli kullanılacagı icin çok kalın kıyafet e gerek yok bence çok gerekir ise ozman almayı düşünüyorum zaten oda ısısı 25 26 larda olacagı icin bebek için yeterli bi sıcaklık