mom28_ erken gebelik testlerine itibar etmeyin gerçekten, yanlış cikma ihtimali çok yüksek en azından bana hep öyle denk geldi galiba normal adet tarihinizi bekleyin öyle test yapın derim daha garanti. Benim normal gebelik testlerinde bir silik, bir belirgin çizgi çıktı ve hamile olduğumu öğrendim, tabi 3 gun gecmisti adet tarihimi bir de, silik çizgi çıksa bile pozitif sayılıyor aslında