Havalar soğuduğu için ve bezi taştı veya kaydı altını değiştireceksiniz çişini yaptı kustu üstü değişmesi lazım bence çok ihtiyaç olur birde iki kıyafetle makinede çalışmayacağına göre . Yaz bebekleri zıbınla falan geçiyor ama hava soğuduğu için giydirmek gerekiyor bu yüzden daha da alınmalı bence. Her gün en az bir tane giydirdiğinizi bazen daha sık üst değiştirdiğinizi düşünürseniz.