myangelson Şimdi sizin yorumunuzu okuyunca acaba mı dedim ?
Pko yum ben 9 Eylül yumurtlama gördüm doktor takipliydim ..
Ne enteresan ki 19 Eylül’de dediğiniz gibi şeffaf 2 günlük bir akıntı geldi..
Bende adet bekliyorum kaç gündür gelsin diye 2. yumurtlama oldu belki 19 da göğüs hassiyeti, kasıklarda şiddetli ağrı başlamıştı yumurtlama olacağı hiç aklıma gelmemişti aydınlandım şuan 🤣🤣🤣
Teşekkür ediyorum 1-2 güne adet olurum kesin 🤣