Dayanamadim şimdiden post açım ne olur nr olmaz😇Rabbım yarın sabah hayırlı haberler vermeyi bana vr isteyen bütün Anne adaylarına nasip et🤲🖤 kisaca bu ayki öyküm kafama göre klomen kullandım sonra doktaiar gittim 3 yumurta gelişmiş dedi tabi iğne vurmadi🥺kendiliğinden çatlasın dedi ve olduda 14 Eylül çatlama oldu 1 tane 2 Gun sonra 1 tane daha çatladı işte diğeri ne alemde bilmiyorum ve yarin tam 11 gün normalde çıkması lazım silikte olsa bakalım nasip diyelim ve dua istiyorum sizlerden