Rana-2001 Ben gebeliğimi bilmeden yani yaklaşık 4 haftalıkken diye tahmin ediyorum böbreğimdeki taş dolayısıyla tomografiye girmek zorunda kaldım. Sizce bir zararı olmuş mudur ?
Calikusu- Rana-2001 merhabalar gebeliğiniz devam ediyor mu bir sorun var mı şu an sağlıklı mı ilerliyor ?