Doktorlar lazer ışınının az bi milimetrik deri altına girdiğini söylüyor bilimsel bi çalışma yok o yüzden kesin yapılır yapılmaz diyemiyorlar birkaç doktora sordum zararı olacağını düşünmüyorum dediler. Yine de ben diz kapağımdan aşağı kendim evde yapıyordum bıraktım. Kol altından süt kanalları geçiyor o yüzden yapmak istemedim. Bikini göbek bölgelerine de yine ne olur ne olmaz diye yapmadım sadece diz kapağımdan aşağı yaptım. Yukardaki hanım efendi de söylemiş hormonlardan dolayı kıllarda ya artma ya azalma oluyormuş hormonlar düzelince yaptırmak daha mantıklı yine de