Karbaby
birLinaannesi
Kızlarrr 3 gün öncesine kadar bende de vardı. 2 günde bir mutlaka acildeydik serum, iğne asla fayda etmiyordu. Ne yesem çıkarıyordum. Geceler boyunca ağladığımı biliyorum. Gaviscon, gaviscon double, galviks neler neler denedim. Artık eczaneden gidip reçetesiz alıp direk tepeme dikiyordum. Ama burdaki arkadaş sağolsun “nexium” önerdi. Doktoruma durumu anlatıp yazdırdım. Sabahları aç karnına içiyorum. Annemden yeniden doğmuş gibiyim. İnanır mısınız herşeyi korkusuzca midem yanmadan yiyebiliyorum. Ben biraz geç kaldım ama kurtuldum. Umarım size de faydası olur 🙏🏻