Filizsz Kizlar 14 haftaamdayim net olmamakla beraber kıza benziyor dedi boyle tahminde bulunup sonra yanilma yasayn oldumu
acakir Filizsz 13. Haftada yuzde 99 kiz dedi doktorum. Bir sonrako hafta yaptirdigim nipt testi ile de kesinlesmis oldu. Doğru tahmin etmis ❤️
Denizzli20 Filizsz 12de kıza benzettim emin değilim dedi 17 de çok net bi şekilde erkek şüphesiz dedi
Filizsz 2baby1mom__ sağlıkla rabbim kucağına almayi nasip etsin benimde bi kızım var bi oglum olsun o kadar istiyorum ki tabi rabbm nasip ederse bi mucize olsunda degissin diyorm sağlıklı birde oglusum olsn
Filizsz Denizzli20 hayırlısıyla kucağına al canm benimde yanılsn doktor insallah tek umdugum sey 🤣🤣 isim bile bulamiyorm oglana odaklanmistim
Denizzli20 Filizsz benim içime hep erkek doğuyordu 12de kıza benziyor dediğinde hiç ihtimal vermemiştim😂
Zeyy76 Haftada erkek dedi özel hastane. 19. Haftada devlet kız dedi. Ben detaylı ultrasonda erkek oldugunu net bı sekılde öğrendim
Yasanixxxx Filizsz 18 haftadayim 14. Haftadan beri kıza benziyor bacak arasında kordon var dedi 3 ayrı doktor benimde bir kızım var 3 yaşında erkek olsun istiyordum ama kesin kız mı degisirmi bilmiyorum
Filizsz Yasanixxxx insan olmayani da istiyor kiz erkek ayrimi kesinlikle degil ama insan iki duyguyu da tadmak istiyor umarm rabbm ikimizde taddirir bu duyguyu da