Ebru3457 ilk kizim Nil, ikincisi de kız olursa İdil koymayı düşünüyorum. Fonetigi kulağa çok güzel gelen isimler. Bir de öğretmen olduğum için isimlerle kişilikleri de eslestiriyorum ister istemez, bu isimlerde hep minnos kızlarla karşılaştım. Aman farklı olsun diye saçma sapan veya söylenmesi zor şeyleri tercih etmek doğru gelmiyor bana