Smilehappy Kizlar 18 haftalik gebeligim .hamilelegimin ilk ayinda 15 cikmisti doktor ilac vermiati normal degere inmisti.bu ay 8.1 cikti. Benim gibi yuksek cikan var mi
Gizemgizm Smilehappy ben ilaç kullanıyorum hamileliğin başından beri. Ayda bir de kontrole gidiyorum. 8 biraz yüksek ama doktorum 100 olan bile var demişti 🤷🏽♀️ belki doz yükseltir doktorunuz
Xcbaby Smilehappy ilaci bir gun bile aksatsaniz degerler yukseliyor hemen sabah ac karna icip en az yarim saat bir saat hic birsey yememeniz lazim ve baska bir ilac ile de birlikte almamaniz lazim..
umrumdadegil Smilehappy benimkide ilaç kullandığım halde yüksek çıkmıştı dozunu yükseltti doktorum ayda bir kontrol ediliyor