Burcuuu Bizde 36+4 haftalık olduk teyzeleri çok şükür bebişim doğum pozizyonunda hemde iki haftadır kanala girmeye çalışıyor çok canımı yakıyor ama anneyim dayanmak zorundayız 🤗
Benim 35 haftamda beri 1 cm açılmam var bende çok korkuyorum çünkü her an gelebilir dedi doktorum ultrason da gecen hafta 37 haftalık olarak gözüküyordu ve kilosu 2800 gr dedi doktor 🙈