tugbadurmaz34 ben tuza da dikkat ediyordum canım onla da alakalı değil, 200 gram almışım bana şişmişsin diyorlardı çok kötü oldum eşim hayır diyordu üzülmiyim diye ama şişlik veya ödem varmış yani gidince anladım🥰 şu mu bu mu deme yani bence vücudun bebeğe tepkisi, yine dikkat et tabi de kendini üzme yani geçecek inşallah 12 gibi🫶