Bende böyleydim hastayım zannediyordum ama evdeki kedime alerjim varmış meğer 😅 bir de el dokuma ısparta yün halım vardı salonumda ona da alerjim varmış. Hormonlardan dolayı alerjik reaksiyon göstermiş vücut. Hastayım diye yatak döşek yatarken alerjik olduğunu öğrendim. Bugar makinasıyla açıyordum ben burnumu. İçine nane yağı veya vicks döküyordum onu soluyordum