aysenuurr11 mervesert0611 bende 31+3 benimki basi asagida ayni sskilde donerken kalkarken yururken baski agri sanci ne ararsan var 🤦♀️ saglikla vakitlice gelsinler Allahin izniyle🤲🏻 geceleri zaten bogazima kadar midem yaniyor hem alta hem uste nasil baski oluyo anlamiyorum😂
mervesert0611 aysenuurr11 aynı şeyi bende sorguluyorum benim her gece olmuyor mide yanması ama olunca da şaşırıyorum doğrusu 🤣 sağlıkla gelsin minnoşlar tabi 💕 ama son haftaları çok merak ediyorum şimdiden böyleyse
Kumru_6694 31+2 bende. Bi sağ bi sol yatmak çok zor valla. Bacak arama yastık koyuyorum. Ama . Dönerken bile kasılıuorum uyanıyorum hep
MorKelebek54 fizikcianne duz bi sekilde yatmak sakincali mi acaba yani anne karni yukari gelcek sekilde tavana bakicak sekilde yatmak tehlikeli mi cunku agirlasmis butun hamiellir yan yatmasindan bahsediyo merak ettim bende sormak istedim
Ezgikrgz bdenerigokce Belinizi rahatlatmak için çok uzun olmamak kaydıyla yatabilirsiniz bence doktorunuza da danışın isterseniz 🙏🏻🌸
aysenuurr11 mervesert0611 benim her aksam yanma var ama artik sancilar onune geciyor😂 valla bilmiyorm ya 32 olucaz du bakalim az kaldi saglikla gelsinler totolarina vururuz🤲🏻😂💖