Duyguhll 31 de serum ve ilaç yüklemesi yapıldı bu Çarşamba tekrar serum yapıldı en büyük avantajim acilmam olmadı 😓 Allah a çok şükür rabbim sizinde bebeğinizi sağ Salim kucaginizi almayı nasip etsin çok zor 3.cu gebeliğim o yüzden sancılar bir anda çoğalıyor