Nurkarya Kızlar 28 haftalık hamileyim 3 haftadır kabızlık problemim var bi kere çıktım rahatladım yine aynı oldu ne yapmam gerekiyor 2 gün sonra kontrolüm var ama başına gelen var mı böyle bişey ağrı yapıyor çünkü resmen
naneliseker_ Nurkarya doktorunuz ilaç yazacaktır. 3 hafta baya uzun süre çünkü. Gebelere ideal birseyler yazıyor ben kullandım rahatladım. Doktorunuza kesinlikle diyin
Asure123 Nurkarya probiyotik haplar var çok iyi geliyor. Ben hergün içiyorum. Bir de bol bol su tüketiyorum. İmkan olursa yürüyüş de yaparsanız o da iyi gelir. Ben bu şekilde rahatlamıştım çok şükür
Rumuz5838 Nurkarya duphalac diye şurup gibi bir ilaç var çok faydası oluyor. ama ben kullandığımda ilk günler şişkinlik yaptığı için kullanmayı bıraktım. kayısılı kefir içtim o kurtardı beni Allah kimseyi darda bırakmasın valla çok zor 🫣
MerveTeyze Bende yaşadım dr ilaç verdi ama öncesinde kayısı suyu üst üste iki bardak içtim çok beklemedim
AsPandaa Nurkarya bende günlük kefir içiyorum hem sağlıklı hem bağırsak çalıştırıyor bir de kuru kayısı 🌼
Masal-10 Nurkarya Sabah uyanır uyanmaz 1 litre su iç ard arda ben o şekilde çözüm buldum ve düzene girdim (Japon’lar yaparmış gerçekten bende işe yaradı 🙏
Hnd_01 Nurkarya ilk haftalar kabızlık problemi yaşadım.doktorum enterogermina probiyotik kullanabilirsin dedi.4.gün düzeldi kabizligim.
MerveTeyze Bu arada aklıma gelmişken yazayım sabahları zeytinyağına bandığım ekmeği kahvaltıma eklemiştim hatta ilk gün direk bir miktar zeytinyağı içtim kaşıkla hızla geri dönüş aldım
Oztrksadiye Zeytinyagı için kuru kayısı yiyin aç karna normalde içmemen gerekir ama içiyosan egr nescafe aç karna hemen tuvalete çıkartıyo