Ben iki tane sağlıksız gebelik yaşadım. İlk muayede bana söyledi. Özelde kaç doktor gezdim ya söylemediler ya yumuşatarak söylediler. Ben hep cem hocanın söylemleriyle kendimi hazırlamıştım. O yüzden hakkini yiyemem. Şimdiki gebeligimde de denk gelemedim bir türlü. Onun düşüncelerini öğrenmek istiyorum haftaya randevu aldım.