ElifNrkly Kızlar sezeryan olucam doktorumla tarih konuşmaya gidicez 38. Haftada alıyorum sezeryana dedi Ama benim 38+1 tam 31 ocağa denk geliyor yada 2 ocak falan olur sanırım. siz olsanız hangi tarihi düşünürsünüz yıl sonu mu yıl başımı?
Merobebe ElifNrkly ben daha çok sağlıklı olacağı zamana bakıyorum. Ama doktorum adet tarihine göre bakıp alıyoruz dedi. Bebekler büyüsün biraz diye durdurma falan yok dedi. 37 + 5 gibi alacak sanırum benimde Ocak 15 görünüyor. Hayırlısı bakalım
ElifNrkly hohomoromu onu bende düşündüm canım ama yıl başı tatili diye doktorlar izinli olabilir 🤷🏼♀️
Baharonder Cok zor bi karar allah yardimcin olsun bizimde 22 gunumuz kaldi simdilk normal ama bakalim yavrumuz hangi zamn gelmek isterse artikk bizimkide rahatina duskun olursa sene kaybedecek
Haticeozturk ElifNrkly ozamn ocak yap eğer mümkünse canim c7nku yıldan kaybetmesin okulda vs cok erken.baslatiyolarmis
Baharonder Haticekubra kendi tercihin yani bakalim bizimde yarin kontrolumuz var ben cok sevdim hamilelligi hickiri falan cok hosuma gidiyor dogurmasammi hic diyorum 😂😏
Kubracls ElifNrkly kesinlikle sene başı çünkü Aralık sonu çocukları yıldan kaybediyorlar okul falan sıkıntı oluyor