Gokce90 evet alabilirsiniz bir sakıncası olmuyor. Bende 32 de çalışabilir alıp Ekim’de bir hafta senelik izin kullanacağım sonra 37 ye kadar çalışmayı planlıyorum. Çalışamaz raporu kadın doğum doktorunun verdiği gebeligin artık çalışmaya engel olduğunu belirten rapor ama senelik izin sağlıkla alakalı değil tamamen keyfi ve özlük hakkınız.