fizikcianne Kızlar doğumdan sonra yüzümde boynumda ve kolumda olmak üzere aldırmak istediğim toplam 9-10 tane benim var. Bu süreç nasıl işliyor sonrası nasıl oluyor aldıranlar cevaplayabilir mi?
turkuaz_ fizikcianne arkadaşım olmuştu gayet rahat geçirdi dşye hatırlıyırum ni hafta falan bandajlı gezdı
Milen7 Ben yüzümden aldırdım, iğne ile uyuşturup kesip aldı. Dikiş attı bir iki gün bandajlı durdu sonra çıkartıp dikişleri aldırdım. Çok kolay bir işlemdi
fizikcianne Milen7 bunda dikişlik kesmelik bir şey yok. Şimdi yeni sistem lazer ile plexr tedavisi varmış bir seansta bitiyor 1-2 gün kırmızılıktan sonra geçiyormuş. Ben aldırmak kötü derler ya halk arasında ondan çok tedirgin oldum ama araştırdım yüzeysel benlerde hiçbir sıkıntı olmuyormuş