Aybarssena Kızlaarr hamileliğinizin kaçıncı ayında kilo almaya başladınız ve kilo alma hızınız nasıldııı 🥹😇🥰
hunilimom Aybarssena ilk gebelikte her ayda 2-3 kilo alıyordum sanırım 25 kiloyla doğuma gittim 2. De 4 ay kilo almadım daha sonra yavaş yavaş aldım toplam ,8 kilo aldım
Derin11 Aybarssena 2. Aydan itibaren almaya başladım normalde çok zayifindir şuan 24. Haftam bitiyor 7 kilo aldım
Rumuz5838 Aybarssena 21 haftalık hiç kilo alamadım daha bulantılardan dolayı kilo vermiştim daha yeni ulaştım hamile kaldığım kiloya . çok iştahsızm ya yemek yemeyi özledimm
Kubrakucukkk 20+0 dayım henüz 2 kilo aldım fakat çok bulantı yaşıyorum ilk günden bu güne çok beslenemedi açıkçası
Beritan33 Haftamdayım başlarda 4. Aya kadar da hep aynıydım ama sonra geçen hafta kendimi tarttım 16 kg almışım🤦🏼♀️🤦🏼♀️