Semaa12 doktorun konuşmasından sonra önemli olduğunu düşünmüyorum gerçi asistanları bu sonuçta beklediğimiz gibi dimi hocam diye dalga geçti ama yinede kendisine güvenmeyi tercih ediyorum 😂 ve nerdeyse 1 ay olcak adet olmadım umarım şimdide kesilmem belirtide yok