babylook koalamom_ ilk dozumu 18 haftamda olmuştum ikinciyi 24 haftamda oldum arıyıp çagrıyorlar zaten🙂
Haticeeee34 koalamom_ ewt hatta gecen hafta gttim cagrdilar dedim tetonos asisi olmayacakmiyim dedi doktor bsey demedise olmaniza grek yok demekki dedi
Antalya18 İki gebeliğim arasında dört doz vurdurmustum. O yüzden tek doz yapıldı. 32. Haftada. Tatilde olduğum için ebe erteledi biraz. Ama çok ağrı yapıyor kolda
Haticeeee34 koalamom_ iste saglik ocagi bna yapmadi hemsire dedi doktr bize bi sey demedi o yuzden yapmiyorz