Inadinagulumse Amniyun sıvısı fazla cıktı çok korktum aynı durum olup sağlıklı doğum yapan varmı bebisimi sağlıcakla elime almam dileği ile
Selim_Alparslan Inadinagulumse benimde fazlaydı canım doktor şekerden şüphelendi hamur tatlı vs yasak dedi 1 ay az tükettim düzeldi beslenmene dikkat et
Aylin3509 Benimde ilk hamileliğimde suyum biraz fazlaymış doktor doğum esnasında söyledi şekerim tam sınırdaydı ondan olabilirmiş..tatlıyı hamurişini azaltırsan bir sorun olmaz sanırım..yinede en iyi cevabı doktorun söyler