aneoluyorum- Ay hadi hayırlısı inşallah sağsalim alalım kucaklarımıza 🥰 var mı heyecan korku bebişler kaç kilo
Sibelnehir aneoluyorum- benim ikinci doğum olacak nasipse, çok düşünmemeye çalışıyorum düşündükçe geriliyor insan tabiki
Ebus2045 aneoluyorum- en son 2980 di tahminimce doğuma kadar 3000 olur diye düşünüyorum inşallah. Heyecan,stres,sabahlara kadar uyuyamama herşey mevcut valla 🥺
aneoluyorum- Bende ameliyat korkusundan ziyade bebeği merak ediyorum sağlıklı olacak mı ameliyattan sonra kalkıp bebeğimle ilgilenebilecek miyim bu düşünceler geriyor
Ayseeylul2020 Benimde yarın sezaryen ilk doğum da erken gelmişti küvezde kalmıştı bunda 38 6 oluyoruz bakalım nasip düşünmemeye çalışıyorum Allah herkese güzel doğum nasip etsin 😇