Hamileanne Merhaba tecrübeli anneler beni aydınlatın lütfen bu normal mi sezaryen dikişimin orta kısmında çukur oluştu geri kalan yerler düz duruyorlar nedir ki bu acaba geçer mi
Cosimaniehaus Hamileanne krem kullanıyor musunuz iz için? Ben de 18inde sezaryen oldum başlangıç ve son hafif pürüzlü sadece. Dermatix diye krem kullanmaya başladım
myangelson Hamileanne benim de çok küçük bir yerinde hafif içeriye doğru çukur gözüküyor ama çok belli değil hiç doktora da sormadım bu durumu 2022 yılında sezaryen olmuştum
Hamileanne Defnezumramom merhaba malesefki evet :( bu sorun için doktora gittim ödemden öyle olduğunu söyledi ödem geçtikçe o çukurlukta düzeliyor dedi
Hamileanne Cosimaniehaus evet kullanıyorum iz için ama benimki başka marka. Düzelicek oda merak etmeyin belirsiz bir hal alıyor zamanla
Birbebekannesi01 myangelson dikiş çizgisinin rengi nasıl peki açılıp normal ten rengine döndü mü yoksa hala koyu tonda mi bende 2022 de sezaryen olmuştum orta kısım koyu hala eski ten rengime dönmedi nedense
myangelson Birbebekannesi01 ten rengine döndü benim hatta tenimden biraz daha açık bir renkte dikis yeri