Mervebuglemsura merhabalar sırf size yazmak için üyelik açtım ,oncelikle gecms olsun 3. bebegime hamileyim bundan önceki iki gebeligimde şiddetli bitmeyen ve geçmeyen baş ağrısı yaşadım ensemde sakagimda kısaca başımın her yeri zonkluyrdu ilk gebeligimde doktoruma bahsettim ve bana "Decavit" yazdı bu hapla çok şükür skntim geçti doktorunuza danışıp yazdirin derim 🤰