yslnrsh Çok sık tuvalete gidiyorum ama damla damla geliyor soldan da hafif sancım var 38+6 szce gideyim mi
Eboz yslnrsh normaldir bebek asagida dir buyuk artik ondan sk sk gidiyorsundur Oda fazla lavabon birikmedigi icin damla damla geliyordur
yslnrsh Feyzabeyoglu yok düzenli değil bi giriyor bi çıkıyor ama gitsem belki suni verirler doğururum iyi olur ya 😂
Minikperi yslnrsh suni çok ağır bir şey yani 13 saat aldığım için biliyorum. İstemeseniz daha iyi yani vereceklerse tabi versinler ama isteğe bağlı olarak tavsiye edemem ☺️🌸