Merhaba hanımlar . Yarın cinsiyet öğreneceğim. 15 haftalığım. Çok heyecanlıyım :) ama şimdiden sormak istiyorum yardımcı olurmusunuz. Kız olursa ‘’Almila-Kumsal-Duru-Ayla’’ düşündüm . Erkek olursa ‘’Aybars-Barlas’’ sizce hangisi güzel . Veya başka öneriniz varsa yazabilirsiniz 🦋💙