Minikmucizemmm 10+1deyim sürekli midem bulanıyor ve genelde geceleri bu bulantılar daha fazla ne yapacağımı bilmiyorum 🤷♀️
ZeynepKara Minikmucizemmm 10+4 teyim bende günün her saati midem bulanıyo benim birde mide yanmam oluyo 3. Ayımı doldurunca geçmesini umut ediyorum 🙏🏻
Biology26 Minikmucizemmm bende 10+2 deyim 5.haftadan beri hergün kusuyorum ve midem ekşime yapıyo. İlk defa bugün kusmadm ama bulantım yine oldu. İnşallah geçer artık çok halsiz kalıyorum.
Nisadmr2306 Minikmucizemmm 10+1 benimde ınan yediğim durmuyor miğdemde çok kotuyum hiç birseyden tat almıyorum allah yardımcımız olsun, renni duo diye bi surup varmış onu aldım kullanmaya başlıycam inşallah faydası olur
merveeed Minikmucizemmm bende 10+1 deyim hep bulantı oldu iki gündürde kusma var azalması gerekirken bende kusma başladı anlamadım ben bu işi
Minikmucizemmm Biology26 bende 5. Haftadan beri çekiyorum bu bulantıyı eşim nerdeyse 3 gecede bir acile götürüyordu beni ilk zamanlar doktorlar gebe olduğumu öğrenince bu durumun çok normal olduğunu söylediler hep, bende istifra yok ama ne yesem ağzıma geliyor reflü gibi mide yanması acayip belki çıkarsam rahatlarım. Bilemiyorum inşallah geçer 😔
babyiscoming Bende 10+5 teyim iki gündür yok gibi ama yemek kokusu duydum mu öğürüyorum. 9. Hafta çok zor geçti. Yeni keşfim naneli sakız iyi geliyo gibi
babyiscoming Minikmucizemmm ayva portakal kivi bunları da dene cnm ne bulursam deniyorum yoksa halsizlik de yapıyo .kokular zaten nasi bu kadar kötü olabilir bilmiyorum inş biz de geçiricez bu günleri..
Minikmucizemmm babyiscoming İnan’ hep bu 3ünü tüketiyorum artı olarak birde nar zaten tatlı olan hiç bişeyi ağzıma süresinin gelmiyor nedense 😏
Minikmucizemmm Nisadmr2306 inşallah hepimiz için dua edeceğim bu gece, midemin bulantısından yavrumun Sevincini yaşayamıyorum resmen Allah yardımcımız olsun 🙏
Nisadmr2306 Minikmucizemmm aynen öyle oluyor hayattan bezdiriyo bu mğde bulantısı , bebeğimizi düşünemiyoruz
ybulut Merhaba ben suan 10+4 hamileyim bulanti 8 haftada baslladi ve suan sukurler olsun azaldi. Bulantim vardi ama cikartamiyordum bu nedenle hic bisey yiyemiyordum tuzlu kraker ve ayva yiyordum.Ozellikle bulanti icin ayva yemenizi oneririm bana cok iyi geliyor.
yasminyasmin Ben de 10+1 deyim , mide bulantım, mide yanması, ekşimesi günün hemen hemen her saatinde oluyor. Çubuk kraker, nohut, leblebi yemekten sıkıldım. Birkaç hafta içinde geçer diye ümit ediyorum 🤗geçmeli ☺