Pol_en Merhaba bir önceki gebelik kaybım 18. Hafta gebelik kesesi açılmasıydı , bugun 2-3 saat misafirlikte oturdum pantolonum naylondu tuvalete gittiğimde iç çamaşırım resmen ıslaktı ama ter mi sıvı mı bilmiyorum hiç böyle bir şey yaşayan var mı 😞 (14+4)
mavideniz6 Pol_en Ter olayını çok yaşıyorum ama ne olur ne olmaz doktora görünün ben panik olup gitmiştim suyun gayet iyi demişti su değilmiş ,eğer su azaldıysa da ilaç falan veriyor ona göre davranırsınız.Geç kalmaktan iyidir
Pol_en mavideniz6 eşime de panik yaptırmak istemedim perşembe günü zaten muayenem var bekleyip beklemiceğime karar veremedim 😞 çok teşekkür ederim sağ olun