Gmzpkr doktora gittim test yapıldı yine beta 1.20 ama progesteron değerim çok yüksekti. Şuanda yapışma tutunma aşamasında olabilir 1 hafta bekliyoruz olmazsan test yapıyoruz eğer yoksa adet söktürücü başlarız dedi. Benim başımada bu gelmişti dedi beklicem bakalım 🥹