Aysem2
Ozlemdrn
Ben ilk gebeliğimi 4 gün kala öğrenmiştim 19 küsür değerle varsa belli olur diye düşündüm hastanenin o tarafta işim vardı gittim verdim 1,20 çıktı. Benim 16 sı pikti 2 gün sonra tekrar evde test yapıcam bakalım ne olcak moralimde çok bozuldu aslında yanlışta yapıyorum farkındayım böyle sabırsız davranarak😔