Betlllal iki düşük yaptım. İlkinde kürtaj oldum, ikincisinde ise kürtaj olmak istemedim kendisinin düşmesini bekledim ve sorunsuz doğal yolla attı vücudum onu sonrasın da doktora gittim. Bir sorun var mı veya tamamen düşmüş mü diye güzelce temizlenmiş sorunsuz geçti. Bekle sağlıksızsa vücut kendisi atıyor keseyi