Smyr16 bende aynı şekilde bir post açtım bu gün, oğlumda o kadar rahattım ki ne ağrı ne yorgunluk aksine aşırı aktiftim aşırı enerjik.
Şimdi ikinci gebeliğim bende 10. Haftadan beri yorgun bitkin halsiz dermanım hiç yok resmen evde herşeyi eşim yapar, birde ikiz gebelik onunda etkisi vardır ama ikingi gebeliği zor geçeni sık duymaya başladım…