Hamileliğimde 7. ayın içerisindeyim son zamanlarda sürekli topuklarımda ağrı hissediyorum ev taşıdım yoruldum biraz ondan kaynaklı diye düşündüm ama dinlendim ve mesela bı markete gidip geliyorum hemen topuklarım ağrıyor bı bulaşık yıkayayım diyorum aynı şekilde uzanıyorum ve geçmiyor acaba artık daha da ağırlaştığım için mi böyle oldu bilmiyorum ama çok rahatsız ediyor sürekli ağrıyla yaşamak. Bilgisi olan veya bu durumu yaşayan var mı