Kızlar çıldıracağım evde tansiyonum hep 9/6 hastaneye gidince 14/9 doktorunda inanması güç yani yalan söylüyormuşum gibi tansiyon aletim omron yeni aldım. Kardiyoloji gittim 24 saatlik holter takıldı onda da hep düşük çıktı.Sadece kendi hastanemde çıkıyor çok ilginçtirki başka hastanelerde de normal.. Ne yapıcam ben bu tansiyonun hastanede çıkmaması için ?