Pol_en Merhaba bir önceki gebelik kaybım 18. Hafta gebelik kesesi açılmasıydı , bugun 2-3 saat misafirlikte oturdum pantolonum naylondu tuvalete gittiğimde iç çamaşırım resmen ıslaktı ama ter mi sıvı mı bilmiyorum hiç böyle bir şey yaşayan var mı 😞 (14+4)