Kızlar merhaba bu konuda çok korkuyorum aşırı taktım artık psikolojim bozuldu nerdeyse
Ben şimdi 19 yaşındayım 6 aylık evliyim ve bu benim ilk gebeliğim çok şükür 🙏 ben ilk evlendiğim sıralar da adetim 3 gün gecikince evde yapılan gebelik testine bakarken eski zamanlarda elle yapılan gebelik testine baktım araştırdım ve yaptım parmağı afedersiniz içine soktuğunuzda elinize sert bişey değiyorsa orası rahimmiş ve adet olacakmışsız eğer sonsuz bi boşluk varsa da hamilelikmiş bende cahillik işte denedim ve elime
5,6 cm içerde hafif sert bi et parçası gibi bi yer değdi hatta bunun üst kısmında yani 4 ,5 cm içerde bıngıl bıngıl bişey daha değdi hatta böyle 2 3 cm de çizgisi vardı ağız gibi hatta ve hatta parmağımı içine sokmayı denedim tırnağımın yarısı girdi aşırı korktum tabi internette baya araştırdım rahim ağzı olabileceği yönündeydi o zmn adet oldum ama hep korku içindeydim ya başka bişey de rahim ağzı bu kadar kolay fark edilebilecek yerde mi diye hep kontrol ediyordum elime orayı neyse hamile kaldığım ilk andan beri de hep bakıyorum orası aylardır hep aynı hamile kaldım yeni aynıydı şuan çok şükür 11 haftalık olduk yine aynı ve şimdi akıntım çoğaldı kırmızı veya kahverengi vede pembe değil şeffaf bazen sağ kasığıma da ağrı girer bu konuyu çok taktım bebek daha küçük ama büyüdükçe baskı yapıp ya düşerse ya erken doğum olursa diye çok tedirginim
Kanama leklenme gibi vb.şeyler olmadı sadece kasık