Kizlar tavsiyelerinize ihtiyacım var 35 haftanın içindeyim oglumu bi göremedim 36 olunca gitmeyi düşünüyorum özele (devlet takipliuim normalde) sırf bebegi görmek için gidecem ama kendini gostermiyor son 1 şans verdim ogluma gösterir inşallah napmam lazimmmmm