karpuzz valla sürü psikolojisi benim gitme sebebim herkes gidiyor ya iyidir gibi. Bir kere aşırı kalabalık hiçbir şekilde randevu saatinde giremiyorsunuz. 1.5 saat beklediğimi bilirim. Kilo tansiyon falan ölçmüyor hiçbir zaman (daha önce alptekin beye takipliydim o ölçüyordu). İdrar yolu enfeksiyonum varmış bende belirti yoktu ama benden hiç bu testleri istemedi. Enfeksiyon kasılmaya sebep oldu ve erken doğum yaptım doğunca bebekte de enfeksiyon oldu. Ona takipliydim doğum paketi almıştım ama öylesine gittiğim şehir hastanesinde doğum gerçekleşti kalp atışı düşmesinden dolayı. O gün orada doktoruna ara dediler 3 kez aradım ve geri dönmedi :) en son açtığında hastam vardı dedi ama muayene zamanı telefon elinden düşmüyor :) valla daha da anlatırım çok pişmanım gittiğime keşke alptekin beye devam etseydim