Kızlar ilk gebeliğim cok bilgim yok deneyimlilerden yorum istiyorum. Hemen paniklemek istemiyorum. Böyle kasık ve vajina bölgemde iğne gibi batmalar var. Sürekli değil. Öyle ağrılı da değil örnegin yarım saatte bir iğne gibi ısırık. Bu batmalar bu haftalarda normalmi acaba. Bebekmi baskı yapıyo.